Tjoo alla

Nu är man tillbacka i skolan jao! Vi började veckan med att göra klart no provet som vi började på för 2 veckorsen jag har ingen aning om varför vi inte har gjort det innan lovet man jaja!!! Imon ska vi på friluftsdag och man får välja mellan skidor pulka eller skridskor!!! jag ska åka skridskor tror jag och sitta inne i värmestugan eftersom dert är så sjukt kalt ute jag längtar efter sommaren jag vill bada och sola och bli brun inte frysa och se ut som ett spöke i ansiktet haha lol.. men vi hörs nu ska jag gå och göra en veckans favvo så den kommer upp lite senare i kväll!! SES


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellemodelle

Jag heter Elina men kallas för Elle. I min blogg kommer jag skriva om vardagen men även mode, smink och naglar.

RSS 2.0