Veckans favorit

Nu er veckans favorit denna veckan här jag inget speciellt tema

Produkterna jag har använt mest är
Ldb vitalizing sweet pea and silk det är en tvål som jag älskar den luktar jätte jätte gott den är köpt på Lindex tror jag!!

Naturelle body lotion delicious fruits den är super bra ifall man är torr så blir man ej det efter en användning i love it!!! + att den luktar super gott!!

Naturelle hair spray volum and hold den luktar gott håller hela dagen och man får mycket volym så den är perfekt!!!

Så det var min lilla veckans favorit ha det gött så hörs vi!!!



Kommentarer
olivia

Den rosa har du fått av mig

2013-03-24 @ 10:22:23
URL: http://ollan2000.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellemodelle

Jag heter Elina men kallas för Elle. I min blogg kommer jag skriva om vardagen men även mode, smink och naglar.

RSS 2.0