Veckans favvo

Nu kommer veckans favvo. Denna veckans tema är smin. jag kommer visa de två sminkprodukter jag har andvänt mest under veckan det är en mascara och en concealer.
 
Mascaran är:
The colossal volum express waterproof mascara!! den kommer fråm maybelline new york.
Den ger super långa separerade fransar den ger jätte mycket volym den är super bra jag älskar den jag har på mig den varje dag i skolan den håller hela dagen så den är jätte bra!! Den är köpt på maxi och kostade 139kr på maxi!!
 
Concealern är:
wet n wild cover all concealer palette.
I den finns en brightens den täcker mörka ringar under ögonen!!! (den rosa)
En neutralizes som täcker rodnad i ansiktet!!!! (den gröna)
En covers den kan man täcka finnar och annat med!!!!! (den beige)
En highlights det är en vanlig highlighter men kan ta den under ögonbrynen eller på näsan. (den vita)
den palleten ar jag köpt på eleven.se för 79kr den är jätte bra jag älskar den!!
 
Nu kommer lite bilder på produkterna:
                                                                                                
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellemodelle

Jag heter Elina men kallas för Elle. I min blogg kommer jag skriva om vardagen men även mode, smink och naglar.

RSS 2.0