Tjenare bloggen

Hej alla!!!

Nu sitter jag och min familj och kollar på gladiatorerna!!!! I kväll blev det tacos till kvällsmat det var super gott!!!! Idag va det skola som vanligt ungefär såhär såg dan ut. Först hade vi svenska sen hade vi idrott vi hade volleyboll på idrotten det var sådär kul!!! Sen åt vi lunch då åt vi tacosoppa det var väll ganska gott!! Efter lunchen blev det no. Då pratade vi om ljud och ljus!!! Sen hade vi ett av mina favorit ämnen det är musik då skrev vi egna låtar det är super roligt!!!

Imon kommer nog upp en liten look of today!!!!
BYE BYE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellemodelle

Jag heter Elina men kallas för Elle. I min blogg kommer jag skriva om vardagen men även mode, smink och naglar.

RSS 2.0