veckans favorit :)

 
Nu tänkte jag börja med något som jag tänkte kalla veckans favorit!! det kommer jag göra på söndagar, men igår så gjorde jag aldrig det så jga tänkte göra det nu!!!! det går till såhär jag visar helt enkelt dom produkter jag har använt mest och tyckt varit bäst denna veckan!!!!
Detta är min waterproof eye make up remover från nivea. den är så sjukt bra den köpte jag på lindex där kosade den 49:50kr den är varkligen värd pengarna!!!! Den använder jag varje kväll jag lägger ut en liten klick på en rondell och gör cirkel formade rörelser med rondellen på ögat!!  
 
 
Detta är min deep cleansing från aco den är jätte bra förutom att den inte tar bort vattenfast det är det enda negetiva. Den är köpt på apoteket för 65:50kr. Den rengör ansiktet och tar bort finnar!!! jag blöter ansiktet och sedan gnuggar jag in den i ansiktet och sen tvättar jag bort det med vatten!!!
 
Detta är en spotless overnight från aco den är super bra den tar bort finnar på bara några nätter!!!
Den kostar 65:50 kr den också!! den duttar man bara ut på finnarna!!
 
Så detta var min lilla veckans favorit!!!!
Ni får ha det jättebra så ses vi!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellemodelle

Jag heter Elina men kallas för Elle. I min blogg kommer jag skriva om vardagen men även mode, smink och naglar.

RSS 2.0